facebook
THERE IS NO NEXT TIME, IT IS NOW OR NEVER
EnerGym
Füredi út
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • kepvalto
  • Magyar nyelv Angol nyelv
    fitness kiegészítők EnerGym

    Használja fel SZÉP kártyáját nálunk!

    otp-szép-kártya mkb-szép-kártya szepkartya sportkartya allyoucanmove Erzsébet utalvány elfogadás
    Green pass wifi lehetöség
    wifi jelszó
    Jelszó: Energym1


    Partnereink

    Óratípusok

    Hotiron-csoportos órák

    Súlyzórudas, csoportos, zenére végzett, szakképzett edző által irányított teljes testedzés. Összetett,erőállóképességfejlesztő óra az egész test számára, ami megnyer szórakoztatásával, változatosságával, biztonságával és nem utolsósorban a kiemelkedő edzéshatékonyságával. Egy jól összeállított súlyzós edzést követő 24 órában a test minden egyes izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget, a megemelkedett alapanyagcsere hatására a zsírraktárak folyamatos utóégetés alatt állnak, tehát a szervezet nemcsak az edzés során, de utána 24 órával is küzdeni fog a zsírsejtekkel.

    Hot Iron I: kezdő program, amelyre a másik 2 program(Hot Iron II, Cross) épül. 10 zeneszám alatt végigdolgozzuk az egész testet, sok az ismétlésszám, inkább állóképességi, alapozó edzésként fogható fel. Vannak állásban, a steppadon és a talajon végzett súlyzórudas gyakorlatok is. A gyakorlatok sorrendje az optimális hatás miatt van így felépítve. Általános és speciális bemelegítés után következnek a felhúzások, evezések, kitörések, széles és szűk guggolások. A felsőtest edzéséhez a súlyt csökkentjük és a következő gyakorlatokat végezzük: bicepszhajlítás, tricepsznyomás, szűk és széles fekvenyomás, majd (súlyok nélkül) padtámasz, lapockaközelítés, hasprés.
    Hot Iron II: Erőállóképességi, haladó program, melyben több összetettebb gyakorlat szerepel és ajánlott a megnövelt súly használata az I-es órán már végzett gyakorlatok esetében
    Hot Iron Cross: Izomépítő tréning megnövelt súllyal, több pihenőidővel a szuperszettek/triszettek (ez egy olyan intenzitásnövelő technika, mely során két/három izomcsoportot edzünk a gyakorlatokat sorozatonként váltogatva) végzése között.

    • Trénerek: Boruzs Martina, Bán Róbert
    • Elérhetőség: 
    • E-mail: 
    • Hot Iron órák: Hétfő (I-es óra): 18:00-19:00; Csütörtök (II-es óra): 19:00-20:00; Péntek ( Cross): 17:00-18:00

     

    Pilates-csoportos órák

    A Pilates-torna speciálisan felépített, áramló gyakorlatsorozat, melynek célja a mély törzsi izmok erősítése. A program a mély mozgató izmokra fókuszál, melyek egyensúlyban tartják a testet és kulcsfontosságúak a gerinc megtartásához. Erősítő és nyújtó gyakorlatokból áll.
    Javítja a testtartást és hajlékonyságot, rugalmas gerincet biztosít. Speciális légzéstechnikát kapcsol össze a gyakorlatokkal. Támogatja a súlykontrollt, gyakorlás közben jó pár kiló súlyfeleslegtől szabadulhatunk meg. Elősegíti a szálkás, feszes izomzat kialakítását. Javítja a koncentrációt, erősíti a testtudatot és kioldja a feszültséget. A gerinc- és kezdődő mozgásszervi problémákkal küzdők is kipróbálhatják, a speciális tartásnak köszönhetően stabilizálódik a gerinc.

    • Tréner: Tisza Mercédesz
    • Tel.: +3620-341-1111
    • E-mail: tiszamerci@gmail.com
    • Pilates órák: Hétfő/Szerda: 17:00-18:00

     

    Box/Kick-Box

    Supreme Box

    A Supreme Box a profi ökölvívó edzésekre épül. Az edzéseken több-kevesebb gyakorlatsorozat váltakozik egymás után. Nagy hangsúlyt fektetünk a pontos technikákra, a boxzsákon végezhető gyakorlatokra, a páros gyakorlatokra, valamint az életszerű folyamatos komplex küzdelmekre (párharc- sparring). Az edzésekről természetesen nem hiányozhatnak az állóképességhez nélkülözhetetlen erősítő gyakorlatsorozatok.(pl. medicinlabda ,súlyzó , ugrálókötél , futás, stb.)

    Supreme Kick-Box

    A Supreme kick-box edzések hasonlóan épülnek fel, mint a Supreme box edzések. A tanítványok egy profi kick-box edzésen vesznek részt. Ugyanazt az edzést csinálják végig, mint egy profi kick-box versenyző a felkészülési időszakban. A Supreme kick-box 50 %-át a rúgások és a kombinációk teszik ki, 25-30 féle rúgást különböztetünk meg. Ezekkel a lábtechnikákkal és ütéskombinációkkal széles repertoárra tehetünk szert. Az edzéseken nagy hangsúlyt kapnak a megszokott boxzsákon végezhető gyakorlatok, a különböző páros gyakorlatok, valamint a komplex nyújtó - és erősítő jellegű gyakorlatok.

     

    GFlex edzés

    Az órán a GFlex funkcionális eszközt használjuk, ami a hagyományos felfüggesztéses eszközök egy továbbfejlesztett változata, úgynevezett gravitációs edzéseszköz. Különlegessége, hogy a tér bármely irányába szabad mozgást végezhetünk, ezáltal a gyakorlatok tárháza igen magas.
    Időintervallumban edzünk, aminek köszönhetően mindenki a saját tempójában végezheti el a gyakorlatokat, így nem számít edzettségi szintünk. Bármilyen korosztály és nem is részt tud venni az órán, lehetünk kezdők, haladók, vagy éppen profik.  Fejleszthetjük erőnlétünket, gyorsaságunkat, hajlékonyságunkat, izomellenállásunkat, szív-és érrendszeri állóképességünket.

    Az edzés előnyei:

    • Anyagcsere fokozás, mely segít a súlycsökkentésben
    • Intenzív szív-és érrendszeri edzés, ami fejleszti az alkalmazkodóképességet, minden edzés típushoz
    • Segít a sérülések megelőzésében és a rehabilitációban
    • Javítja a testtartást
    • Ha edzettebbek vagyunk, könnyebb a napi feladatokat is elvégezni

    Megjegyzés:
    A eszközök és férőhelyek korlátozott száma miatt az órára a www.gflexdebrecen.hu/bejelentkezes oldalon keresztül előre be kell jelentkezni.

    • Tréner: Solczi Attila
    • Tel.:+3630/542-9269
    • E-mail: Solczia@gmail.com
    • GFlex edzések: Hétfő/Szerda: 19:00-20:00

     

     

    Spinning

    A Spinning kiválóan fejleszti az állóképességet, erősíti, tónusosabbá teszi az izomzatot, valamint edzi szívünket, tüdőnket is. A bringa geometriája minden testalkathoz, magassághoz beállítható, így például a futással ellentétben nem terheli az ízületeket, azonkívül az adott edzés céljának leginkább megfelelő pulzustartományt is könnyebb megtalálni az intenzitás, ellenállás módosításával. Kiváló választás azoknak, akik szeretik a zenés, csoportos, jó hangulatú edzéseket, de az is megtalálja számítását, aki csupán a hétköznapi feszültséget szeretné levezetni egy izzasztó bringázással. Amíg a Spinning elsősorban az alsótestet fogja munkára, addig a Spinracing órákon a felsőtestet erősítő gyakorlatok is szerepet kapnak, természetesen szintén folyamatos tekerés mellett. Így ez egy koreografáltabb, komplexebb edzésforma, ahol tudatosabban tudjuk erősíteni akár karunk, felsőtestünk izmait is.

    • Tréner:
    • Dézsán Enikő
      • Tel.:+36302194781
      • E-mail: dezsaneniko@gmal.com
      • Edzések: Péntek: 18:00-19:00; Vasárnap: 18:00-19:00
     
     
     
     

    Alakformáló

    A tested formája –az izmok formája!

    Egyszerű, jól követhető, szökdelés-mentes, élvezetes, zenére végzett aerobik óra. Az órán a zene, a használt sporteszközök – súlyzó – labda – step pad – gumikötél - és a különböző óratípusok váltják egymást. Az alakformálás célja a feszesebb izomzat, a vonzóbb külső. A rendszeres erősítés hatására javul a testtartás, az izomrendszer kiegyensúlyozottabbá válik, a csontok megerősödnek és ellenállóbbak lesznek, mellyel megelőzhető a csontritkulás. Viszonylag egyszerű koreográfiára végzünk kardió-edzést, aminek következtében gyorsul az anyagcsere és megnő a zsírbontó enzimek száma a szervezetben. Az intenzív mozgás javítja a közérzetet, jobb kedvre derít, mivel a szervezet több endorfint termel, így az életöröm is növekszik.

    • Tréner: Kövérné Fejes Anikó
    • Tel.:+36703755898
    • E-mail:fejesaniko@upcmail.hu
    • Alakformáló órák: Hétfő, szerda: 08:00-09:00;  Kedd/Csütörtök: 18:00-19:00

     

    TRX

    • Az USA legelismertebb személyi edzői kitűnő eredményekről számolnak be az eszközzel kapcsolatban. Mind a vendégek teljesítményében, mind az edzések hatékonyságában látványos változást hozott a TRX® Suspension Trainer®. Sokoldalú felhasználhatósága, gyakorlatainak korlátlan variálhatósága új dimenziókat nyit a személyi valamint a csoportos edzések terén.

    • rendkívül széles felhasználhatóság, erőt és állóképességet fejleszt egyszerre
    • folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok
    • férfiak, nők egyaránt használhatják fittségi szinttől függetlenül
    • változatos, élvezetes edzést tesz lehetővé
    • mivel számtalan szögben végezhetők a gyakorlatok, ezért az izolált mozdulatokkal szemben sokkal több izomrostot stimulálnak
    • esztétikus, funkcionális izmokat fejleszt, továbbá rendkívül intenzív edzést tesz lehetővé, ezáltal felpörgetve az anyagcserét.
    • Tréner:
      • Bán Róbert
        • Tel.:+36302939592
        • E-mail: dorsia182@gmail.com
        • Edzések: Kedd/Csütörtök: 08:00-09:00; 17:00-18:00; Szerda: 18:00-19:00
      • Árak:

        • 1 alkalom kiscsoportos TRX 1800 Ft

        • 9 alkalmas TRX bérlet 16000 Ft (bérlettel rendelkező vendégeknek lehetőségük van 7 nappal korábban helyet foglalni)

           

     

     

     
     
     

    Hulahopp fitness és tánc​

    hulahopp

     

     

     

     

     

    Fitness Debrecen

    EnerGym Fitness Debrecen